جوابات حب ورومانسية بالعامية المصرية

جوابات حب ورومانسية بالعامية المصرية

اجمل جوابات حب ورومانسية بالعامية المصرية و احلى رسالة الحب الى حبيبي :
 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

لما بتكون واحشنى ...

بيبقى حالى صعب اوى بجد

بتبقى شاغل بالى اكتر من اى وقت تانى ..

ببقى حسة ان زى ما يكون فى حاجة ضايعة منى

والحاجة دى منى انا حتة فيا مش لاقياها 

لما بتكون واحشنى ...

بشوفك ف كل حاجة ... فكل حتة

كل ما اغمض عينى ...

كل ما افكر بلاقيك ..

فكل صورة رومانسية ...

فكل قصة حلوة بقراها ...

فكل كلمة حلوة بكتبها ...

بشوفك ... بلاقيك و احشنى !!

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

لما بتكون واحشنى ...

بحس انى محتجالك حتى لو انا كويسة

ومفيش اى حاجة مضيقانى .. 

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

لما بتكون واحشنى ...

بعد اعيط اوووووى

وازعل ما بينى وما بين نفسي

انى مش قادرة اشوفك ولا عارفة اعد اتكلم معاك

ومبقولش غير ياااااارب اجمعنى بيه ف خير يااارب 

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

لما بتكون واحشنى ....

بقوم اصلى ركعتين لله واقول يارب احميه

وباركله واكرمه ف كل حاجة عشانى انا يارب

ريحه وريح قلبه يارب عشان انا ارتاح

وباركلى فيه واحفظهولى ♥
السابق
التالى
مقالات ذات صلة

1 التعليقات:

زياد يقول...



شاب 38 سنة مطلق بدون اولاد 01021242387 من القاهرة واتشرف بالتعارف ببنت او مدام ناضجة
جادة ارغب انسانه حنونة تكو ن متفتحه عقليا متحرره ومتكلمه تحب الاعتناء بنفسسها رومنسيه مطلقه او ارمله
مثقفه اجتماعيه مبتسمه للحياة تكون موزة رومنسية
لا يهم السن ولا الحالة الاجتماعية التواصل للجادات / 01021242387